Olemme AtoZilla ottaneet hienon askeleen kohti tulevaisuuden työskentelytapoja kehittämällä oman tekoälypohjaisen työkalun, AtoZ GPT:n. Tämä innovatiivinen ratkaisu on suunniteltu helpottamaan ja nopeuttamaan työntekijöidemme arkea tarjoamalla edistyksellisen tavan vastata #AtoZtyyppejä askarruttaviin kysymyksiin.
Mikä on AtoZ GPT?
AtoZ GPT on tekoälyavusteinen järjestelmä, joka on koulutettu AtoZin koko toimintahistorian aikana kerrytetyllä tiedolla AtoZin toiminnasta. AtoZin "Manuaali" on kokoelma erilaisia HR-näkökulmasta tuotettuja toimintaohjeita ja AtoZin organisaatioon liittyviä asioita. Manuaali toimii esimerkiksi keskeisenä perehdytysmateriaalinamme. Lisäksi AtoZ GPT on koulutettu verkkosivustomme pääsisällöillä. Jatkamme AtoZ-tietouden kouluttamista mallille seuraavaksi strategiakäsikirjamme muodossa. AtoZ GPT:n avulla työntekijämme voivat helposti ja nopeasti saada vastauksia kysymyksiinsä suoraan rakentamamme web-käyttöliittymän kautta. Widget on myös sisällytetty AtoZin Intraan. AtoZ GPT parantaa tiedonkulkua ja vähentää aikaa, joka työntekijöillä muutoin kuluu tietojen etsimiseen manuaalisesti.
AtoZ GPT:n käyttöliittymä
Hyödyt #AtoZtyypeille
AtoZ GPT tarjoaa monia etuja:
- Nopeus ja tehokkuus: Työntekijät voivat saada vastauksia kysymyksiinsä reaaliajassa, mikä nopeuttaa päätöksentekoa ja vähentää turhaa odottelua. Erityisesti HR:n kuormitus vähenee, kun tieto on saatavilla vaivattomasti ilman turhaa etsimistä.
- Helppokäyttöisyys: Web-käyttöliittymän ansiosta järjestelmän käyttö on intuitiivista ja vaivatonta.
- Luotettavuus: AtoZ GPT on erityisesti koulutettu yrityksemme ajantasaisilla omilla tiedoilla. Se siis tarjoaa vain tarkkoja ja ajantasaisia vastauksia. Malli ei hallusinoi tai keksi vastauksia omasta tekoälypäästään, vaan mikäli koulutettu materiaali ei pidä sisällään vastausta kysymyksiin, se myös kertoo sen. Järjestelmän taustalla on toki laajempi kielimalli, eli AtoZ GPT:ltä voi kysyä myös yleisiä asioita.
Sovellettavuus asiakashankkeissa
AtoZ GPT:n teknologiaa voidaan hyödyntää myös AtoZin asiakashankkeissa, joissa asiakkaan sisäisellä datalla halutaan kouluttaa kielimallia ja keskustella sisällöstä käyttöliittymän kautta. Tämä mahdollistaa asiakkaidemme sisäisen tiedon tehokkaan nykyaikaisen käytön ja parantaa tiedonkulkua organisaation sisällä, tai miksipä ei, vaikka asiakkaiden kanssa. Tekoälyavusteinen järjestelmä vastaa kysymyksiin nopeasti ja tarkasti, helpottaen sidosryhmien toimintaa.
Kokeile AtoZ GPT:tä!
Tarjoamme nyt mahdollisuuden kokeilla AtoZ GPT:tä! Jätä sähköpostiosoitteesi alla olevaan kenttään, niin lähetämme sinulle kirjautumislinkin ja salasanan suurimmista salaisuuksistamme (esim sisäiset salasanat) sensuroituun versioon. Tämä on loistava tilaisuus tutustua järjestelmään ja nähdä, miten vastaava järjestelmä voisi hyödyttää omaa organisaatiotasi. Otamme myös mielellämme palautetta ja jatkokehitysideoita vastaan.